Skoooor !!! <3

2011-10-13 / 08:11:53
God morgon!
Sitter nu och tvingar i mej lite frukust.. Hur kommer de sej att även om man är hungrigär frukust aldrig gott på vardagar??

Idag har vi en ok dag  skolan. Börjar med musikteori, sen rytmik och efter de improvisitaton. Men får förhoppningsvis repa till projektet då. Så som sagt en helt ok dag :)
Efter skolan tänkte jag plugga lite matte och sedan ska jag träffa stora syster :)
Ska få llite kläder och få låna ett par skor tills på lördag :D
Älskar att vi har samma storlek på allt! Angelica är som mej, hon älskar rosa, glitter och skor!!
Hon har en hel garderob me bara skor. Och inte ett enda par som är fula. Och alla passar mej !!! :D
Och tur som man har så får man låna några när man vill hur länge man vill. Ååh vad jag älskar de :D



nu ska Jag göra mej i ordning för skolan. Får se va klassen tycker om mitt hår! ;) Puss.








TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: