Nyklippt!

2011-10-12 / 19:01:42
Sitter och myser i min onepece, som vanligt ! :D

Fick sluta 1 timme tidigare idag så detta firade jag med att gå på stan! Hittade en klänning på h&m's hemsida igår så tänkte gå in och prova den, men dom hade inte fått in den än :( Hade så gärna velat ha den när vi ska iväg på lördag! :( Kan inte köpa den på nätet heller efterso jag måsteprova den. De är en sån klänning som måste sitta perfekt annars är den inte snygg :(
Aja får gå in i på fredag igen så kanske dom fått in den då :)
Efer jag kollat på h&m med Frida och Matilda ( som jag träffade där ) pratade vi lite. Vi insåg att vi att vi inte träffats på 4 månader. Känns fruktansvärt! Blir så ledsen när jag inser hur mkt tid och energi skolan tar ifrån mej.. Vill verkligen hinna med allt annat.

Efter de gick jag iaf till Självfallet där Mia klippte mej. Provade på en ny sak, som jag tyvärr inte kan avslöja nu. Vill att Timmy ska se de på riktigt först innan jag lägger upp bild ;)
Men blev super nöjd iaf! Och behövde knappt klippa mkt alls! Blev jätte glad! Så blev super nöjd! Ska bara vänja mej med ;)







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: