En hektisk dag.

2011-10-15 / 19:00:51
Har precis kommit ut ur duschen, ska ju på fest ikv så då får man va fin ;)
Ska snart börja sminka mej, men väntar på att Sandra ska komma och hämta hundarna :)

Än så länge har de varit en ganska fartfylld dag. Började me att kl ringde halv 8 och sa att de va dags att gå upp. Väckte Timmy och gjorde oss i ordning. 20 i 9 kom mamma och hämtade oss och då åkte vi till br för att tävla!
Kl halv 10 va de dags att gå banan, vi började med hopp. Banan var ganska svår med ganska många fällor, va jätte rädd att jag skulle glömma banan. Men när de va min tur körde vi, Nikki va jätte taggad och super snabb. Hela banan slutade med fem fel :D  Super nöjd!
Sen var det dags för agility. Den gick också super bra men Nikki hoppade däcket fel coh sprang sedan upp på A-hindret, så då blev jag diskad för att jag inte tog däcket rätt innan Nikki tog andra hindret.
Men jag är super nöjd med dagen resultat! Fick även en liten leksak till Nikki som pris :D

När vi åkte hem hämtade jag Hugo och Milo eftersom Sandra skulle till gbg. Så dom har varit här hela dagen.
Nu ska jag sminka mej och sedan åker jag till Kim och förfestar me tjejerna :)
Sedan bär de av till Mattias som firar 20. Kommer nog bli en super kväll!

Nej nu måste jag skynda mej, annars blir jag sen! Ha de så bra! Puss.









TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: