Tält.

2011-06-26 / 10:37:58
God morgon bloggen !
Idag skiner solen i Halmstad och jag och Timmy svettas sim två små grisar...
Timmy åker till Peace & love imorn kväll i sex dagar och sedan en vecka där efter till Magaluf i tre veckor !!!! :( :( :( Jag kommer typ dö :(
Så vi passar på att spendera varje dag som vi kan få tsm. Och igår tyckte Timmy att vi skulle tälta. Och jag som aldrig tältat med en kille eller med han va ju inte sen med att säga ja !
Sagt och gjort vi letade igen í hela huset efter hans tält. När vi väl hittade de såg de mer ut som en fallskärm än ett tält.. Men efter ca 1 timme började det faktiskt se ut som ett tält.
Och nu sitter jag här och svettas i vårt tält.

Igår va de as kallt så vi tog med oss 4 täcken, 1 madrass och 5 kuddar.
Idag skiner som sagt solen och både jag och Timmy kastade av oss alla varma kläder vi satt på oss.

Nu ligger min lilla ( eller ja lilla och lilla ) pojkvänn och sover på gräset, eftersom de var för varmt i tältet.
Tänker nog göra som han. Fat inte sova, utan sitta och njuta ist. Och sedan försöka få liv i han så man kan få lite mat ;)


Hör kanske av mej senare. Men om inte så vet ni ju vart jag är ;)



puss.







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: