Nya busstider... Men varför?

2011-12-12 / 21:17:23
Jaa som dom flesta redan kanske vet har hlt nya busstider. Detta gör dom varje år så de är inte det jag stör mej på..
Nej, det jag stör mej på är att dom har ändrat så gott som ALLA bussar. Som ex 20an och 50an. Dom har av ngn anledning bytat. Så 20 kör till sjukhuset och 50 till stenhuggeriet. Men VARFÖR ??? Så j*vla onödigt?? Och sen har dom ändrat så 10an inte går till Tylösand ( vilket är väldigt bra! Eftersom de går typ dubbelt så snabbt för mej att ta mej till stallet nu! ). Men det betyder ju att en anna  buss måste gå till Tylösand. Och det blev 30an. Inget jag heller stör mej sådär jätte mycket på.
Men nu kommer de sjukaste!
Dom har ändrat ALLA bussar och ALLA tider. MEN VARFÖR ?? Jo för att bussarna ska vara i tid skulle jag gissa på? Men hur kommer de sej då att bussarna redan från dag 1 är försenade???? Inte 2,3,4 eller 5 min... Nej utan 10-15 min. Kom igen!! Allvarligt, nu har ni ju ändrat alla tider och to.m hur bussarna kör, kan ni inte ens vara i tid då??? Varför ens ändra tiderna !? Ååååhh jag blir så trött !!!


Såhär känner jag för bussarna just nu..

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: