Inför nyår!

2011-12-31 / 15:41:25
Har fixat mina naglar, gjort dessert, fixat håret och tagit mej hem från Timmy sen kl 12 idag. Ganska bra tycker jag! :)
Kan även tillägga att jag hunnit paja mina naglar också.. Oj va kul! Får hoppas på att folket ikv är tillräckligt fulla för attinte märka de ;)
I allt mitt fixande märkte jag hur min mage förtvivlat ropade efter lite mat. Så tog en paus, slängde ner lite fil och resten av hallonen som blev över från bakningen och satte mej här :)
Ska snart börja sminka mej. Sen kl 17.00 ska tjejerna ses hos Frida, där de e lite middag och förfest :) Har ju blivit en tradition med åren ;) Så kommer nog bli trevligt!
Sen kommer de fler folk och min älskling, så vi får inviga de nya året tillsammans :D

Nej nu måste jag fortsätta sminkningen! Slänger kanske in ngn bild sen om jag hinner! Puss!





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: