Chihuahua in beverly hills.

2011-12-26 / 21:36:25
NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ !!!!!!
Jag missade Victoria secret!! Ååh jag trodde jag skulle börja gråta när jag slog på 3an och märkte att de va ca 3 min kvar av programmet. Sen går man in på facebook och läser att alla typ har sett de... INTE okej.. Men har redan kollat när reprisen går, så jag har bokat in de i mitt schema ;)




Sååå vad var det då som fick mej att missa programernas program?
Jo, jag och mamma kollade faktiskt på Chihuahua in beverly hills.
Jag säger bara en sak. Jag bara SKA ha en chihuahua!! Så jag får antingen fjäska för mamma eller Timmy.. Jag vet inte vem som är lättast att övertala ;)
Men en super gullig och rolig film som jag absolut rekommenderar!! Bara måste se 2an nu efter denna :)




Åååhh jag ska heeelt klart klä ut min hund såhär med!!

Kanske ska börja med Nikki? :D

 

 

 

 

 

Imorgon beger jag mej av till flamma så kan inte blogga så ni vet ;) Är ju ingen motagning där så kan inte nes blogga från mobilen :P

Men ska ta med mej kameran och försöka komma ihåg att ta bilder :)

Vi hörs! Puss.

 

 

 

TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: