Mot sängen

2011-08-17 / 22:24:39
Godkväll.
Sitter nu i min morgonrock och har precis käkat fruktcocktail och glass :)
Har även varit så duktig att jag duschat och rakat benen. Så nu känner jag mej lite mer som en människa ;) Skulle egentligen fixat näglarna med, men hinner inte de. Måste ju i säng i tid nu när jag ska upp i tid imorn .. Upptäckte även att jag pajat halva min nagel. Timmy skulle göra mej till bartender, men jag tappade shaken rakt på nagelbandet och tog sönder hela de .. Men hade nagellack så såg inget mer, men nu när jag tog bort de såg jag att även naglen har gått sönder. Så vagar inte måla den naglen för de kommer göra cp ont..

Nej nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mej och lyssna på "så länge vi båda andas". 2a gången jag lyssnar på den, men fan va bra den är ! Vill bara lyssna på den hela tiden, men ändå inte för då vet jag att den kommer ta slut fortare. Sjukt bra är den ! Lätt den bästa boken jag läst!



En passande bild snodd från google.


TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: