super dag ! Fast pissregn :(

2010-09-14 / 08:21:47
God morgon bloggen !
Nu sitter jag här halv färdig.
Ska sätta på mej ett par byxor och sedan fixa mitt hår.
Hade tänkt ha mina nya skor idag men eftersom det är pissregn ute och dom inte är impregnerade så tål dom inte vatten :(
Så jag tänker sitta här och hålla tummarna och hoppas på att de slutar regna innan jag ska ta bussen ( om ca 30 min, så de finns hopp ! )



Idag är det bara en sån super dag i skolan !
Börjar med sång ensamblar, sen lunch i 20 min ( inte så kul dock ), piano i 20 min, sen kör och efter det slutar vi. Så jävla skönt ! Vi har nu tagit bort datakunskapen på tis så i 2 veckor slutar vi halv 3 på tis :D Underbart ! Men sen kommer jag få min enskilda sånglektion där så de e ändå nice ! :)

Nej nu ska jag fixa mej, vi hörs !






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Rebecka

JAg vill med kommentera :D ROSA SKOR! :)):)

Kommenterat - 2010-09-14 / 13:45:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: