Ett konstigt hem ;)

2010-09-18 / 19:59:10

Hejsan alla bloggläsare !
 Nu sitter jag hemma hos papppa och väntar på att han ska komma hem så vi kan äta, är super hungrig men pappa hade glömt att köpa ketchup ( stavning ? ) så han är nere och köper de nu :)
Datan är as seg, stereon är på och jag vet inte hur man stänger av den, tvn vill inte starta så det vet jag inte heller hur man gör... Hmm konstigt hus det är ... ;)

 Var och red innan idag, gick sådär. Eftersom de blåser storm ute så va hon jätte stirrig hela tiden.. Så jag fick hoppa av och gå med henne lite, sen kom Emelie och satt inne med mej så gick det bättre :)

Jaaa nu kom pappa hem så nu ska vi äta :D Och datan är as seg och det tar typ 15 min att klicka upp en ny sida så orkar inte göra detta inlägget fin ;P
 Men ni får ha de super bra så hörs vi ! :)

Puss och Kram.





 TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: