Bra dag ?

2010-09-07 / 08:20:47
Godmorgon bloggen !

Nu sitter jag här och låter som en strypt anka. Är täppt i hela huvudet och nyser typ hela tiden. Jippie. Och eftersom min röst är så underbar ska vi såklart ha sång som 1a lektionen.
Men men och tisdagar är roliga dagar, bara de att roliga dagar betyder bara musik/sång lektionen hela dagen. Men men jag får hoppas att ingen märker att jag låter som en strypt anka ! x)
Idag tror jag kommer bli en bra dag om inte gud hatar mej allt för mycket.
Har så sjukt ont i ryggen att jag fick gå hem igår, så jag hoppas att de kommer gå bra idag.
Som sagt idag har vi bara musik och datakunskap, sen vi fem ska jag, mamma och Jenny till flamma och rida lite :)
Så ja denna dagen kommer nog bli bra/kul om gud inte hatar mej. Så vi får se.
Nej nu måste jag klä på mej och träna på pianot som jag skulle gjort tills idag. Heheh.

Vi hörs ! Puss.




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: