I mitt nya rum !

2010-10-24 / 13:55:27

Hej bloggen ! Och alla ni som läser.

Nu sitter jag här i mitt nya rum och äter Pringles. Timmy åkte hem för en stund sen och mamma håller på att packa upp.

Mamma har fått en laptop av Mickael, så har hjälp henne att fixa den nu. Så tänkte bara göra ett inlägg innan jag återgår till att packa upp.

Eftersom Timmy varit här hela tiden så har jag kommit jätte långt i mitt rum. Har bara 2 lådor kvar och det är tavlor som vi inte kan sätta upp än.
Jätte skönt faktiskt !
Men mamma har ju inte fått sån lyx som jag så hon har inte kommit lika långt, så ska hjälpa henne nu.

Tänkte som sagt bara uppdatera er lite.

Blir nog ett bättre inlägg ikväll :)



Puss och kram !






Min fina, underbara älskling ! <3











TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: