valborg del 1

2010-05-06 / 09:38:13
Såg precis att jag fått bilderna från Frida. Men hennes kamera dog precis efter vi börjat äta så de blev inte så mkt bilder. Men tänkte lägga ut dom jag har så länge tills jag fått resten från Jessika också.

Så kvällen börkade med att jag kom till Jessie vid fem typ.
Hon plattade mitt hår sen sminkade vi oss. Efter det kom Kajsa och vi började med maten.
Som förrätt skulle vi ha ngn laxröra på macka, varmrätt var lax med pasta och sås och som efterrätt egengjord vit chokladmouse med jordgubbar.
Så vi började med efterrätten eftersom den skulle stå i kylen 2 timmar. Sedan hakade vi grönsaker och började med maten.
Vid sex kom alla andra flickor. Vi tog varsin välkommsdrink som jag och Kajsa så fint gjort.När maten var färdig åt vi. Sedan var det en massa tjejsnack. Sen satt vi och väntade om vi kunde komma in på samma fest alla eller om vi var tvungna att splittra på oss.

Hur de slutade får ni veta när jag fått resten av bilderna från Jessika ! ;)



Matilda, jag, Matilda, Becka och Linnéa.


Matilda, jag, Matilda och Becka.


Hahahah söt bild !


Becka.


Jag ( som ser helt förstörd ut xD ) och Matilda.


Becka.


Jessika och Kajsa som var i full gång med maten.


Förrätten.


Becka som skulle visa hur man äter sensuellt.


Varmrätten.


Kass bild.. Men det är iaf på efterrätten ;P


Jag och Becka.


Tre söta små flickor får avsluta allt.
Jag, Matilda och Matilda.




TimmyPersson <3



Kommentarer!
Postat av: Maia

snygg hårfärg you got! har likadant nu , fast ljusare på toppen och mörkare därnere :D snyggt !

Kommenterat - 2010-05-15 / 16:43:23  | URL - http://mmaaia.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: