hemma hos jacob

2010-05-15 / 13:41:06
Hej hopp.
Nu sitter jag hemma hos Jacob.
Jag och Matilda drog ner en sväng till stranden igår så kom Jacob ( hennes pojkvänn ) så stack vi sedan hem till han och sov.
Så eftersom det fanns en data tillgänglig tänkte jag uppdatera er lite :)

Igår kom vi till dansen kl 16.00 vi satt och chillade till kl 17.00 kom det en tjej från"Friskis och svettis" och dansade afro. Fy vad jobbigt det var !! Vi dansade i en timme men var genomsvettiga efter 20 min !
Efter det tog vi en macka och anades ut.
Sen hade vi hiphop med Kattis kl 18.30. Matilda stack hem lite tidigare, mina knän började dampa, så vid kvart i tog jag bussen till villshärad så kom Matilda och mötte mej med Fridas ( hennes syster ) cykel. Kan ju lägga till att cyklen var ca 50 cm hög. Så jag började as garva när jag såg henne. Sedan orkade vi inte gå så jag skjutsade henne på den stooora stora cyklen. Vilken syn ! Efter mycket skratt och skrik var vi framme.

Sen åt vi lite och fixade oss och stack till stranden.


Nu ska vi hem till Matilda. Vi hörs kanske senare ikv. Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: