hästsport är farligt !

2010-05-27 / 09:10:11
Ååh vad trött jag blir ... Idag börjar vi inte förens 10.10, men våra j*vla grannar håller på och bankar och bankar från kl 8 på morgonen... Så jag har varit vaken sen dess. Är det inte kul med sovmorgon !? Suck ...

Sen satt jag och tänkte på en annan grej som gjorde mej ännu argare.. Människor som tror att ridning inte är någon sport. Hålla !? Då hade de ju inte hetat ridSPORT. Dom säger att ridning inte är så svårt, det är ju bara att sitta och följa med hästen. Men ni missar den detaljen att man ska ha kontroll över ett djur på minns ½ ton ! Ett djur med egen vilja som gör vad den vill om den känner för det. Nej jag blir så sur på sånt. Här har alla ni som inte tycker att ridning är ngt farligt eller ngn sport en film ni kan kolla på då, kanske den får er att tänka om. ( Känsliga hästmänniskor bör inte kolla på filmen! )

 

Usch...

 

 

Kommentarer!
Postat av: Mikki

Fyfan! Den bilden som är 1.02 kan ju inte slutat bra alls!

Kommenterat - 2010-05-27 / 09:48:22  | URL - http://mmikkii.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: