grilla marshmallows

2010-05-24 / 08:56:24
Godmorgon !
Nu har jag vaknat till liv och fixat mej och är nu redo för skola !
Blev inget bloggande igår, satt och myste med min pärla, vi grillade marshmallows,

http://bakingproject.com/wp-content/uploads/2009/07/pinkmarshmallow.jpg

sen spelade han lite gitarr och jag sjöng till och vid nio körde han mej hem. Så kom jag hem pratade lite med mamma och vid tio var jag helt slut så jag bäddade ner mej i sängen och lyssnade på ljudbok.

 

Idag blir det en lugnt dag tror jag. Har dans i skolan de e alltid kul, men vi missar vår tidiga lunch idag. Och det är inte så kul dock.. Men men, dans är ju kul iaf ! :)

 

Nej nu måste jag bege mej till skolan. Hörs antagligen i kväll. Puss, ha en bra dag !

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: