Fixat naglarna.

2010-05-14 / 13:09:08
God morgon !
Nu har jag precis fixat mina naglar. failade dock totalt. Men orkar inte bry mej. http://idawarg.com/images/2009/nagelforlangning-samt-manikyr-0001_47140674.jpg

Som jag redan har sagt ska jag på dansläger idag till imon så de kommer inte bli ngt mer bloggande idag.
Och när jag kommer hem imon ska jag snabbt hem, byta om, packa en väska och hämta hunden, sen sticker jag till Lisa. Hon ringde mej igår och frågade vad jag skulle göra. Jag sa att jag skulle vara hundvakt. Och det skulle hon med. Så vi bestämmde att jag skulle ta med mej Niikita till henne. ( Känns som omj ag redan skrivit om detta ? )
Hur som helst så vet ni hur det ligger till nu iaf. Men jag ska försöka sno Lisas data och uppdatera er imon !


Annars om vi inte hörs får ni ha en super helg ! Puss.


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: