50 frågor

2010-05-21 / 16:18:19
50 frågor

senaste
1. Mening du sa: Puss, hej.
2. Personen du pratade med: Micki
3. Du fick sms av: Frida.
4. Du kramade: Maddis
Idag
5. Kläder: en stooor tröja och trosor.
6. Bättre än igår?: njaa.
7. Är det: Fredag.
8. Planer: modevisning med Micki.
Favorit
10. Nummer: 18
11. Färg: ROOOSA !! :D
12. Årstid: sommar!!!

Frågor & svar
13. Saknar du någon? jaa
14. Humör för tillfället: Glad.
15. Det första du gjorde i morse?: Åt frukust.
16. Vad åt du sist?: macka
17. Vad irriterar du dig på?: Dumma saker.
19. Vem tänker du på just nu?: Timmy.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: hoppas jag väl
21. Vart reste du sist?: Danmark
22. Vad gjorde du igår kväll?: va med min älskling. och hade de mysigt me natta, danne och mamma.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: utseende mamma men i beteendet pappa xD
24. Ler du ofta?: typ alltid :D
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet): kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: har aldrig sett ngn ;P
27. I vems säng sov du inatt?: mammas.
28. Vilken färg har din tröja?: svart.

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: ja.

Lycka
32. Är du en glad person?: japp.
33. Vad gör dig glad?: mina vänner, sommar, hästar, kärleken m.m :)
34. Önskar du att du var lyckligare?: kunde jag inte vara.
36. Kan musik göra dig glad?: ja absolut !!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?: jaa
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de?: ja !!
39. Har du en flick/pojkvän? : ja.
40. Är du nöjd med det?: ja ?
41. Är du kär?: jätte kär !

Hat

42. Vem hatar du verkligen?: många !!
43. gjort en hat-lista?: nej.
44. Är du en mobbare?:nää.
45. har du vart arg på någon/något så du börjat gråta?: ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja tyvärr väldigt många ggr ...


Skolan/Jobbet

47. Gillar du skolan?: neeej !!! hatar skolan !!
48. Har du spytt i skolan någon gång?: nej.
49. Är skolmaten
god?: njaa kan väl hända ..
50. sämsta ämne? : har många ! ex. eng, so, och franksa m.m






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: