JAG ÄR KLAR ...

2010-03-12 / 21:41:51
med mitt so arbete ! Fy vad skönt. Eller ja, jag är inte helt klart, ska skriva en utverdering och lite sånt, men det atr jag en annan gång. Det värsta e iaf klart ! Hittade en sida med massa snygga underkläder som matilda länkat på sin blogg som jag ska kolla på sen ska jag faktiskt sova !
Har ju intagningsprovet imon så 05.40 ringer kl ! Är jätte nervös men hoppas att det kommer gå bra ! Så jag kommer inte vara tillgänglig mellan 08.00 - 16.00.


bild på mej och Nikki när vi sjöng på skolavslutningen.


Sedan ska jag möta tjejgänget på stan kl 18.00 så skavi äta lite mat och sedan kolla på "Alice i underlandet". Ska bli mysigt ! Så tror inte att jag kommer blogg imon. Men ska be Frida ta med sej kameran så kommer det bilder ! God natt !


Timmy Persson jag saknar dej min ängel ! Önskar att du kunde vara här och hålla om mej ! Älskar dej min pärla ! <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

HAHAHHAHAH VAD FAN SKA DU UPP SÅ TIDIGT FÖR?!! HÖRT TALAS OM SKÖNHETSSÖMN!?

Kommenterat - 2010-03-13 / 23:02:52  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: