piercingen

2010-06-28 / 13:46:00
Hejsan !
Nu sitter jag hemma hos mamma och har varit ute me hunden. Väntar på att min älskling ska höra av sej så sticker jag till han igen.
Han skulle fixa saker till imon och jag var ju ändå tvungen att ta ut hunden, så ska till han sen ist :)
Och ikv ska vi laga lite mat och bara njuta av varandras närhet.

Passade även på att ta bild på min piercing nu när jag e hemma, kom på att ni inte fått se den än. Men här kommer den ! :D

Har precis smörjt in den med vaesline, därför den är lite kladdig ^^

Blev inte heller lika snyggt på bild märkte jag nu. Men är mkt snyggare i verkligheten ! :D

Eller vad säger ni ?

 

 

Och innan jag avslutar detta inlägget måste jag bara lägga in en låt som jag tycker är så sjukt bra !

 

Ååh den är så sjukt bra ! Har alltid hatat franska men denna låten är sjuk !!

Bara musiken är så, ja jag vet inte vad jag ska säga och hans röst.

Förlåt mamma och pappa för uttrycket men låten är så sjukt sexig !!

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: