Im gonna but it in .....

2010-06-24 / 23:41:56
Hejsan hoppsan !
Hur är det med er !?
Här är det supeer, sitter just nu hemma hos älsklingen. Vi har bakat kladdkaka som blev super gott !
Nu har vi sjungit och spelat gitarr.
Nu springer min pojkvänn runt och sjunger låtar för bebisar. Nu fjäskar han för mej ... ;)
Imon är det midsommar och jag är inte alls taggad. Ska hem till Matilda och äta lite god mat, sen vet vi inte vad som händer..
Känner mest att jag vill spendera så mkt tid som möjligt med min Timmy. Vi kommer vara utan varandra i 3 veckor sen... Kul ! ... Jag kommer typ dö ! Så kommer det assa deprimerande blogg inläggg så vet ni varför ;P
Nu blänger min pojkvänn på mej xD
Hhaha nej nu ska jag sluta att flumma och vara social mot min pojkvänn. Hoppas ni får en bra kväll och midsommar ! Puss.


TimmyPersson <
Kommentarer!
Postat av: Anonym

varför är du inte med timmy på midsommar då om du inte är taggad på att åka till matilda?

Kommenterat - 2010-06-25 / 09:52:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: