ja jag lever och har tråkigt!

2010-07-28 / 16:08:30

Skulle

1. Skulle
du vilja vara längre? Nää.


2. Skulle du vilja väga mer?
Nej verkligen inte !

3.Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Har redan min kändis ! ;)

4. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej..


10 KAN

1. Kan du röra på öronen?
Nej.

2. Kan du slicka dig på näsan?
Nää.


3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp.

4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja !

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej ! xD

6. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja många !

7. Kan dina vänner lita på dig?
Ja.

8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln ? Nä har redan, verkar onödigt att göra de igen ;)

9. Kan du åka slalom? Nej ;P


10. Kan du låta bli att spendera pengar i an affär om du har pengar? Ja helt klart.

14 HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nej finns ingen vits med de,

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja.

3. Har du syskon? Japp.

4. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Inte vad jag vet, men de hoppas jag verkligen inte !

5. Har du varit full den här månaden? Nej.

6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nää jag har endå tråkigt.

7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.

8. Har du pussat någon som är 4 år äldre? Japp.

9. Har du haft sex med någon som är 4 år äldre? Nej.

10. Har du haft ett förhållande med någon som är 4 år äldre? Nej.

11. Har du blivigt påkommen när du haft sex, om du har haft det? Ja xD

12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej verkligen inte !

13. Har du haft sex med mer än 3 personer? Nej.

14. Har du ljugit på någon fråga än? Nej, känns ju onödigt.

VEM

1. Vem är dina bästa vänner?
Har många.

2. Vem älskar du?
Timmy, familjen och vännerna.

3. Vem hatar du? En del.

4. Vem vill du bli full med? Ingen spec ?

5. Vem är den bästa artisten? Har ingen spec.

6. Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.

7. Vem kramade du senast? Min älskling.

8. Vem är snyggast i världen? Min älskling ! :D

9. Vem skulle du ge 1 miljon om du var tvungen att ge bort de? Min mamma eller pappa.

10. Vem är snällast i världen? Vet ej :P

11. Vem såg dig gråta senast? Timmy.

12. Vem vill du prata med? Den som vill prata med mej !


13. Vem sov du senast med? Timmy.

14. Vem såg du senast full? Mina vänner i guess,

15. Vem vet allt om dig? Timmy och Matilda.

16. Vem kysste du senast?
Timmy.

17. Vem messade du senast?
Frida Palm.


18. Vem kan berätta allt för dig? Den som vill och litar på mej ?

19. Vem kan du berätta allt för? Timmy och Matilda,

20. Vem skulle du vilja träffa nu? Mamma och pappa !

Kommentarer!
Postat av: Frida

Joda, varför inte :)

Kommenterat - 2010-07-28 / 17:46:18  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Frida

Ont & svullet :(

men kommer nog överleva ;)

Kommenterat - 2010-07-30 / 18:57:39  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: