söndaaag !

2010-01-24 / 22:41:05
sitter här och spelar jeopardy me daniel xP går sådär måste jag säga !!!;P
har varit med älsklinge hela dagen idag ! :) har bara latat oss och varit så onyttiga man bara kan bli ! blev erbjudna lite vegetarisk mat och massa grönsaker, vi tackade nej och gjorde hamblrjare med macaroner och läst ist för att vara nyttiga ! ;D haha !

har annnars varit en super helg !!

imon bli de skola igen då .. men känner på mej att denna veckan kommer gå fort !
imon slutar jag tidigt och sen e de dans.
på tis ska jag antagligen träffa älsklingen om han inte slutar jätte sent.
på ons vet jag inte än.
och på tors blire till att fira min pärla om fyller 18 ! :D


aja nej nu ska jag fortsätta spela !



avslutar vi me en härlig bild ! :D

pusspuss <3



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: