Hej alla bloggläsare !

2010-01-13 / 14:14:45
Va hemma idag med, mådde skit igår så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma idag med.
Har precis kommit ut ur duschen, så nu e jag nyduschad och fin ;D
Ska snart platta mitt hår också, så har jag de klart till imon (:


Idag blir de bara till att ta de lugnt och lägga sej i tid, sattsar på att sticka till skolan imon, för då kan jag träffa älsklingen snart också ! :)
Saknar han jätte mkt !
Vaknade idag av ett jätte gulligt sms av min pärla ! :') Sen somnade jag om och sov gott !
Vaknade vid 11 av att ngn ringde på dörren och hunden skällde som en idiot ... Orkade inte gå ner och öppna, så de fick va.
Sen skrek min mage på mej att den ville ha mat, så gick ner och gjorde två mackor och varm o´boy, satte mej vid tvn och kollade på hancock. den va hel okej ! ^^

 

efter de hoppade jag in i duscehn och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Ska kolla runt lite på nätet, sen tror jag att jag ska sova lite ;P


puss på det !

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: