badhuset 2 ggr och dans :D

2010-01-19 / 22:40:59
hej hej
nu sitter jag här och ska snart lägga mej !

orkade inte göra ett inlägg igår, så får bli ett lite längre idag som sammanfattar både idag och igår ! ;D


igår:
*skola
* va på badhuset me klassen på gympan ...
* stack till älskling, han va inte hemma så satt och pratade me hans mamma ist ;D
*Älsklingen kom hem, så spelade vi och sjöng lite :)
*sen drog dansen igång så stack dit va jätte kul ! :)
* hem, duscha, äta, sova.

idag:
*skola, gissa vad? vi va på badhuset idag med (Y) ....
*hade massa tråkiga lektioner .
*stack hem
*gick ut me hunden
*jag och maddis åt, plugga, hon snodde mina kläder m.m
*nu sitter jag här ;P



nej nu e de sovdags för mej ! pusspuss


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: