matilda andren

2010-02-06 / 16:53:33

hej hopp.
nu sitter jag här igen ! ^^
väntar på att tiden ska gå typ ! ;P
pratar lite me älsklingen på msn och pappa springer fram och tbx medans han lgar mat, slänger in en kommentar lite då och då, går sedan ;P
satt och läste matildas blogg innan.
läste ett inlägg om i sommras när vi skulle grilla.
kolla in de !
http://matildaandren.blogg.se/2009/june/
satt här och skrattade för mej själv !
gud vad jag saknar den tiden !
vi var så gott som varje dag !
vi var som systrar !
vad hände igentligen ?
vad som än hände hatar jag att de inte är dsm mellan oss.
och jag hoppas att det verkligen kommer bli så igen !!
för jag älskar dej Machmach ! :D
och alla dom sjuka saker vi gjort !
vad har vi lärt oss ?
ingenting xD
jo köp inte en rosa moppe för 4000 ! xD




nu ska jag fördriva tiden lite mer. om ca 1 timme kommer matilda hit så ska vi fixa fridas dikt ;D
pusspuss


Timmy Persson <3

Kommentarer!
Postat av: Matilda

Wopps lite sen med att läsa kanske :D



Men ja... så sålänge du håller dig som den michelle jag gillar så är det nog inga problem änså länge ;) Muhuhu



Pyssss.<3

Kommenterat - 2010-02-09 / 18:31:33  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: