Ett till inlägg ! :O ;)

2010-12-18 / 11:40:47
Hej bloggen.
Nu sitter jag här i köket och chillar. Har varit uppe sen kl halv 10. Inte så konstigt att jag vaknade så tidigt när jag somnade vi 8-9 igår :P
Idag är de Timmy som gäller. Planen var väl att han ska lära mej åka snowboard men jag vet inte riktigt hur de ska gå... Jag har ju inte sveriges bästa balans så ja ...

Igår slutade vi skolan. Så jäkla skönt asså !!! Detta lovet är behövt kan jag säga !
Så först var de avslutning i skolan och då kom även idol Linnea och uppträdde, lite kul tycker jag :)



Efter att ha återsamlats i klassrummet och önskat alla en god jul bar det av hem till Timmy.
Väl där hemma så fixade vi med lite saker och sedan tog vi bussen till Eurostop.
Där köpte jag ett par jääääätte dyra trosor. Kostade hela 30 kr. Vet inte hur jag ska ha råd med detta men ;)
Timmy köpte ett linne. Och sedan köpte vi båda två julklappar :)
Har ju bestäämt att vi ska ha julklappsleken i år ist för att köpa julklappar till alla. Så vi ska köpa 3 billiga presenter. Men nu har jag kommit fram till att jag nog vill ha mina julklappar. Iaf två av dom. Så det är bara till att hoppas att jag får dom ! ;D
Sen åkte jag ut till Zirona, eftersom Sara va sjuk, sen hem till hunden. Då åt jag lite och sen kollade jag på Mysteriet på greveholm :D:D:D Men somnade ju som sagt.. :P


Tänkte även idag ta lite bilder på de uuuunderbara vädret .... Och på mitt rum så ni får se hur de ser ut. Men när jag stod där med kameran i handen och kollade på mitt rum, insåg jag att de ser ut som ett bombnedslag så jag sket ganska totalt i det. :)
Så ni får hålla er lite till innan ni får se :P


Nej nu har jag skrivit massor, undrar om det ens är ngn som läst allt och faktiskt brytt sej ? Hmm spännande. Nej nu ska jag ringa min pojkvänn och kolla om han lever. Ni får ha de så bra ! Puss.








TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: Frida

hhahahhahaha ni hade en äkta idol som uppträdde och vi hade ett kasst gäng från musikgruppen.

inte ens rektorn höll tal X)

Kommenterat - 2010-12-18 / 12:22:18  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: