Yeay hittar till min lektion tack vare Fredrik ! ;D

2010-08-20 / 07:18:20
Godmorgon !
Nu sitter jag här och håller på att få ett sammanbrott. Jag vet inte var vi ska va nu 1a lektionen. Vilken start på dagen !
Men jag hoppas på att Fredrik kan vara snäll att möta mej så jag hittar !!

Snart ska jag springa till bussen, ska ta 350 för 1a gången till skolan. Bussen går 07.38 så jag är på skolan i tid. Och nu fick jag svar att jag skulle möta Fredrik utan för k-huset. Tänk nu kanske jag hittar till min 1a lektion ! Super !


Nej nu ska jag sticka. Ikv ska vi till Simon och jag slutar inte förens 16.00 så jag kommer nog inte hinna blogga mer idag. Ni får ha de så bra så hörs vi ngn gång ! Puss.






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: