Vår 1 årsdag.

2010-08-23 / 22:46:29
Hejsan bloggen !
Nu sitter jag här och tar de lugnt.

Gårdagen va helt underbar ! Minst sagt !

Älsklingen stack hem vid 12 och duschade och fixade sej, sen kom han tbx vid halv tre. Då hade jag och mamma gjort tårta och jag duschat och klätt på mej.
Vid halv 3 var Timmy tbx. Då satte vi oss vid datan och bestämde film. Det fick bli "Inceptin".
Mens vi bestämt film hade min underbara mamma fixat resten av tårtan, dvs fixat grädde och jordgubbar.
Hon hade lagt jordgubbarna som ett hjärta över hela tårtan. Jätte fint va de. Men glömde ta bild på de :(
Sedan gick jag upp och sminkade mej och halv sex tog vi bussen till Verona.

Du gör mej lycklig ! <3



Ett mycket sött par redo för att åka iväg för en toppen kväll ! :D



När vi väl var framme på Verona beställde vi mat och dom kom väldigt snabbt in !
Timmy beställde pasta gorgonzola med oxfilé och jag lövbiff med pommes :D Mycket gott !


En förvånad Timmy.




Min mat.



Min älskling.



Sen fick Timmy tag i kameran.



Men jag tog snabbt tbx den ! :D
Min älskade pojkvänn är vacker !



Lilla jag.



Jag måste säga att min pojkvänn är väldigt svårt att få ett normalt kort på utan att han ska duma sej !
Men han var ovanligt snäll då, så några bilder blev de. Och dom är underbart fina !! <3



När kl var stacks innan åtta begav vi oss mot bion. Men jag som tjej skulle klart ha klackaskor på mej, så halvägs va vi tvungna att stanna och plåstra om mina fötter.



Och jag var snabb med att ta upp kameran !




Väl framme vid bion fick vi våra biljetter. Sen gick vi till norreport och myste.
När lö var 20.40 gick vi tbx och köpte popcorn och läsk.


I väntan på att filmen skulle börja.







Jag älskar dej ! <3





Kl 21.00 började filmen.
Den var super bra verkligen ! Lite svår att förstå men jag rekommenderar den helt klart till alla !

http://www.mariaplan.com/wp-content/uploads/Inception-Poster.jpg

 

 

När filmen var slut vandrade vi hand i hand hem. När kl var 23.59 stannade vi utanför Timmys hus, jag tackade för en underbar kväll och han tackade med. När kl var 00.00 kysstes vi långe. en stod vi där ute i natten, höll om varandra och bara njöt av att få vara med varandra, önskade att ögonblicket kunde vara för evigt.

Men som ni alla säkert redan förstår kunde vi inte stå där hela natten, så tillslut gick vi in, borstade ränderna och gick och la oss. Ni anar inte hur underbart det va att få krypa ner under täcket och gosa in mej i min älsklings famn. Den varma trygga famnen som jag älskar så mycket.

Behöver jag säga att jag somnade på 2 sek och sov som en prinsesa hela natten ?

 

 

Tack igen min älskling för en helt underbar kväll ! Kan verkligen inte beskriva i ord hur tacksam jag är för de ! Hur otroligt underbart de va. Att få göra något sånt och med just dej. Skulle inte kunna göras på något bättre sätt. Ja, kan som sagt inte beskriva i ord. Så jag tänker avsluta detta inlägg med 3 meningar som jag hoppas förklarar lite iaf.

 

 

Jag älskar dej. Min underbara älskade Timmy Persson ! Tack !

 

 

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Jessika

visst om du kommer hit nån dag ;)

Kommenterat - 2010-08-24 / 19:29:24  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Becka

Barbie och Ken in the city... mihih

Kommenterat - 2010-08-28 / 17:36:57  | URL - http://norellerskan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: