Säkert! - Vi Kommer Att Dö Samtidigt.

2010-08-01 / 21:23:21
Hejsan !
Nu sitter jag här igen. Va ju dock ett tag sen sist men men :P
Älsklingen åkte nästan precis, har verkligen inte gjort ngt alls idag ! Vaknade vid 10 sen fixade vi frukust sen somnade jag på soffan, sen stack vi hem till mamma och tvättade hunden, åt och somnade sedan på soffan. Hehe...
Så nu kom Max och hämtade Timmy. Men imon ska jag, Frida, Älsklingen och Max till Liseberg :D Så får träffa han då igen :D

http://tigerbulle.blogg.se/images/2009/liseberg_51480845.jpg
Bilden är från google, lite suddig men räck fräck ! :)


Skulle egentligen träffat farmor idag men pappa måste glömt de, så de blev inte av ..



Satt innan och klickade runt på youtube och kom in på denna låt.


Nog den konstigaste och brutalaste musikvideon jag sett !!
Eller är de bara jag som tycker det ?



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Frida

Den heter : we no speak americano

Kommenterat - 2010-08-01 / 23:01:21  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: