Mardröm

2010-08-26 / 08:43:14
Hej hopp bloggen !
Nu sitter jag och tar de lugnt innan jag ska till skolan.
Tar bussen om 20 min, så ska gå snart.
Drömde jätte mycket i natt !
Drömde som vanligt om min älskling men denna gången va de INGET bra !! Vaknade av att jag hade tårar i ögonen och var helt genomsvettig och alldeles andfådd. Usch hatar att vakna så :( Så jag hoppas att han kan träffa mej idag måste verkligen träffa han så jag vet att de bara var en dröm !!

Idag är de en ganska soft dag i skolan. Har först matte sen bara musik. Såna dagar gillar vi ! :D
I eftermiddag skulle kanske älsklingen komma hit visste inte än. Men jag hoppas ! :D

Nej usch nu har jag  ont i min arm :( Vi hörs antagligen ikv eller imon. Puss.


P.s anledningen till att jag bloggat så lite är för att jag går så långa dagar i skolan och när jag kommer hem är jag helt slut och somnar på soffan. Men jag gör mitt bästa ! :)





TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: