Time for café

2010-04-13 / 07:43:48
Godmorgon !
Idag är de en bra dag och jag e på bra humör ! Egentligen kan jag inte fatta varför eftersom de är skit mkt i skolan.. Men sitter just nu och lyssnar på msuik och ska snart till skolan.

Asså hur kan man inte bli glad av denna låten !? Säger bara två saker: Madison och sommar !!

Ännu en sak jag borde vara sur över är att min mp3 gick sönder igår .. Kul ! Men mammas gick med sönder ( de bevisar bara den kvalité ) men hon fick en ny så jag hoppas på en ny jag med. Men kommer säkert bli problem för den beställd från nätet.. Jajaja vi får se..

 

Kom på att jag lovat ngt dumt ! Jag har lovat Timmy att vi ska ta vårt första dopp på vår 8 månaders dag.. På tors nästa vecka. Hoppas att vädret blir bra och hinner värma upp vatten lite iaf ! Hahaha. Och nu kan jag inte dra mej ut,,, så lär väl komma hem nästa vecka helt förfrusen !

 

Nej nu ska jag bege mej, ska stå i cafét med Maddis hela dagen och plugga till franska provet imon ! Yeay.

 

 

Fick bli en bild på min äckliga katt som kom hem med en mus idag. Usch !

Puss!

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: