super dag !

2010-04-15 / 22:33:27
God kväll mina söta läsare !
Idag har varit en super dag !!
För att:
* det har varit super fint väder
* hade bara två lektioner i skolan
* jag fick träffa min älskling
* sommaren är påväg
* men först och främst för att jag fikc träffa min älskling !


Låg ute nån timme innan idag och pressade. Men solen försvinner så snabbt här så kunde inte ligga där så länge så drog med pojkvännen och hunden ut en runda ist. Sen åt vi mat, fikade sen fick jag ett ryck och drog med Timmy ut igen. Så där gick vi ute i de fina vädret kl halv nio ( när det fortfarande är ljust, tummen upp för det ! ) och kastade Freespee med hunden. Nu ska jag snart lägga mej. Men eftersom jag har varit lite slarvig med uppdateringen så tänkte jag att ni kunde få underhålla er med några frågor om mej ! Puss och godnatt !







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: