brutit ryggraden ? Känns som de iaf !

2010-04-21 / 11:04:16
Min blogg är cp ! Hur kommer de sej att mina utkast försvinner efter några dagar !? Så jäkla irriterande !

Jaja hur som helst sitter jag hemma nu. Jag har så sjukt ont i hela min kropp. Hade gympa igår och då landade jag och slog i nacken och sedan på kvällen red jag Pampie lite och då bockade han med mej så jag flög fram och nockades så jag slog i nacken igen. Så nu sitter jag med ryggverk i hela ryggraden och världens huvudverk. Sen är jag helt svullen på mina armar med... Kul .. Så de blir ingen dans för min del idag.. De suger. Inte kul !
Så nu ska jag kolla mina mail, min bdb och lite sånt sen ska jag fixa min power point till englskan som ska vara klart på mån och redovisas.

Gjorde föresten mitt franska prov idag. Gick inte sådär jätte bra.. Men nu kan jag lägga de bakom mej och ta tag i no provet som e nästa vecka ..

Usch har inte träffat min älskling på jätte länge känns de som. Saknar han så mycket så de gör ont i hela mej ( kanske därför jag har så ont ;) ) Men men lever jag imon ska vi ses. De e bra ! Puss på det !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: