sjuk ,, :(

2009-10-21 / 21:27:41

hejhej mitt liv suger ! (Y)

nu har jag haft feber hela veckan ,,

vaknade i måndess av att jag hade skit ont i huvudet, hade 38.5 i feber, gick raka vägen upp och la mej igen. senare på kvällen hade jag 39 grader,

hemma på tisdagen med, ftf jätte hög feber.

va hemma idag med, missade dansen :/ de suger ! har så sjukt ont i halsen och huvudet så jag vet inte vad !

och imon firar jag och timmy två månader och jag kan inte ens träffa honom ! :(

mår lite bättre iaf ,, men har juh knarkat piller konstant sen i måndess ..räknade ut att jag tagit ca 25 tabletter sen måndag morgon (Y) känner mej som en jävla knarkare xd

men men känns som om jag e på bättrings väg iaf. mamma tror helt säkert att jag fått svininflensan (Y) härligt ! de tackar vi för ! blir nog hemma hela denna veckan med ..

aja nu ska jag glo på tv, pusspuss

Timmy Persson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: