Andra avenyn

2009-10-13 / 20:59:38

asså jag måste verkligen börja rita igen ! saknar de faktiskt ! ^^

idag hade jag utvecklingssamtal (Y) gick väl som vanligt ;P samma sak varje gång och slutar med samma mål varje gång: ta ansvar för mina studier ... (y)

sen körde jag hem till matilda och sen körde vi ut till stallet, för min moppe funkar nu ! :D elr ja,, den rullar xP                                                                        red lite barbacka i padocken ^^ har typ världens sämta balans så behöver helt klart träna på den ! xd

imon ska jag få träffa min timmy :D skönt ! va jätte länge sen sist ! :( men han ska komma till mej innan dansen (:

aja nu ska jag glo på andra avenyn ^^, ;p

pusspuss


 

Timmy Persson jag älskar dej mest av allt ! <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: