Hos Lisa

2012-09-28 / 09:02:02
Här var det ett tag sen man upptaterade ser jag! Ojdå...
 
Jag lever iaf! Sitter just nu hemma hos Lisa och har precis käkat frukust. Kan också tillägga att klockan är starx innan nio och jag är uppe. Jag börjar halv två idag!! 
Men men bara för att jag är så snäll så gick jag upp nu. Ska strax ut till stallet och mysa lite med hästarna innan dom går ut. Harley, Lisas hund är också här så jag kan ju egentligen inte klaga.Det är ganska mysigt :)
 
Vid tolv kommer Lisa hem och kör mej hem till Nikki. Sen ska jag fixa mej till skolan, ha en lektion och sedan STUDENTTÄVLING!! Kul kul! :)
Ikväll ska även jag, Sara och Becka ut premiär på underbar. Har aldrig varit där så får se hur de är :)
Fett taggad iaf. 
Känns verkligen som jag har massa saker att se fram emot nu ett tag framöver. Känns väldigt bra :)
 
Nej nu måste jag ut till stallet! Vi hörs! Puss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: