En sån där dag..

2012-03-17 / 14:56:38
Jahopp, klockan är kvart i tre och jag sitter fortfarande i pyjamas i min säng. Har legat och tjurat hela morgonen..
Vaknade vid 10, gick upp gjorde iordning en stor frukust, med varm o'boy, gurka på mackorna och fil och flingor! ;) Tog de till min säng, hämtade datan. Kopplande in den och satte på Big Brother..


Ja de e så hela min dag har sett ut. Efter att ha glott på 4 avsnitt av de kollade jag runt lite på nätet och nu sitter jag här.. Funderar på om jag ska gå upp och kissa och käka lite lunch iaf! ;)

Om en stund kommer min fina syster och hennes kille och räddar mej från min bitterhet ;) Tur man har en syster som kan muntra upp och rädda en! :)

Nej nu ska jag rycka upp mej. Måste fräscha upp mej om inte annat.. ;) Vi höres bloggen! Puss!














TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: