Min belöning.

2012-04-18 / 22:13:21
Denna dagen har varit bra!
Hittade till Kattegatt, men både jag och Frida hade glömt våra scheman under dagen. Så vi improviserade hejvilt! Kollade iaf på turism, polis och arbeta utomlands. Inget som verkade intressant dock.
Sen skjutsade Frida mej tillbaka till skolan och blev bajsad i pannan av en fågel.. Helt plötsligt stannar hon och skriker "En fågel bajsade mej i pannan!!!" Jag hoppar av cykeln och ser en stoooor bajs. DET gjorde hela min dag!! Var länge sen jag skrattade så mycket, fick ingen luft! Det kommer jag kunna leva på länge! Hysteriskt kul!


Typsåhär såg Frida ut! ;)


Tillbaka på skolan repade vi lite och sen åkte jag hem vid 2. Satte mej och arbetade mej Samhällen. Efter 2 ½ timme kände jag att nu fick de räcka. Har suttit mer än 2 timmar varje dag nu i 1 ½ vecka, så nu fick de va klart! Läste igenom det och bestämde mej för att de va klart.
Detta firade jag med att köpa 2 iphoneskal. Ett rosa och glittrigt!! Och ett grönt som jag fick på köpet :)
Men jag var inte nöjd där. Gick genast in på Nelly.com och beställde hem mej en jumpsuit! Hihi :D Den var faktiskt blå för en gång skull. ;) Fanns en rosa med men tyckte den blåa var finare.
Har jag tur kommer den på måndag och då tar jag bild och lägger upp här på bloggen! :)

Ett sånthär blev de :) fast till min 3a (denna bilden har jag lånat från google.)

Nu är det läggdags. Imorn ska varenda lediga sekund spenderas med min älskling. Har pluggat så mycket att jag knappt hunnit träffa han alls.. :( så detta ska vi ta igen! :)













TimmyPersson <3




Kommentarer!
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

ja du , blir man inte upptäckt får man själv söka in till agenturer, de är väl på de sättet man kommer igång, så måste man ha tålamod :) kram

Kommenterat - 2012-04-27 / 09:30:31  | URL - http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: