Hemma !

2011-09-16 / 15:05:30
Hej alla glada ! Och ni andra ! ;)
Har nästan precis kommit hem, vi fick sluta 20 min tidigare från svenskan och sen var idrotten iinställd, så fick sluta 2 timmar tidigare. Skönt!
Sen kom Natta och Mattias och hämtade mej, så jag slapp att vänta på bussen med ;) As skönt ju!

Så nu sitter jag här och segar :P Tänkte lägga mej och vila lite på soffan, eller kanske ta ngt att äta ? Hmm... Funderade även på att rita lite, eller träna på min låt.. Jaja tänka är ju lätt.. Kommer antagligen somna här på soffan ! :P
Men har lovat mamma att va hundvakt idag och eftersom min kära pojkvänn ska va med Max så komer jag ju va själv hela kvällen, så då har jag ju massa tid då ;)


Bjuder på en sommrigbild från när vi skulle fira Matilda.

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: