update!

2011-09-04 / 11:17:27
Hej bloggen.
Här va de ju inte går man uppdaterade...
Börjar bli dålig på de .. Kommer kanske inte bli ngt riktig bloggerska ändå.. Eller vad tror ni ? ;)

Sitter iaf just nu vid datan ( uppenbarligen! ) och lyssnar på musik och driker drickyogurt. Intressant va ????
Ute skiner solen och här inne sitter jag och fryser.. Ska snart bada i liniment, då mina ben är helt svullna efter en liten olycka igår.. (Berättar med om de en annan dag..) Sen ska jag bädda ner mej i soffan och tycka synd om mej själv och vänta på att min prns ska komma och rädda mej på sin vita häst! Okej kanske inte riktigt så.. Men tänker iaf vänta på att min prins ska komma och ta hand om mej !

Igår hade Natta, Mattias, jag, Nikki och Nicco mys/tacokväll. Mycket trevligt fast jag var handikappad. Hade faktist jätte mysigt. Va skönt att slippa va själv eftersom mammas kompisar hade rövat bort henne hela dagen.

Nej nu ska jag smörja in mina stackars ben, mamma sa att de va jätte vart ute, funderar på att kanske lägga sej ute en stund med mp3n ist för soffan ? Vi får se. Vi hörs snart igen! Ska försöka att inte vänta en månad igen innan jag uppdaterar!


Puss.






TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: