I min ensamhet skriver jag.

2011-09-16 / 20:49:24
Kollar på Idol och dricker läsk. Har precis käkat lite, nu sitter jag i min ensamhet och fryser. Funderar på att poppa lite popcorn och tröstäta lite ;)

Som jag skrev i mitt förra inlägg funderade jag på att göra massa saker. Men gissa vad !? Jag somnade ganska snabbt på soffan ^^ Oppsi.. Och ja nu är kl snart 9 och jag har inte gjort ett dugg. Vaknade vid sex, kollade på tv och sen gick jag ut en runda me hunden och nu sitter jag här.
Haha aja men de är ju okej eftersom jag är ledig. Funderar på att vara lite lam och lägga mej tidigt och bara sova ut! Känns inte som om jag har kunnat göra de på evigheter. Bara bädda ner mej i sängen och lyssna på min bok och sedan somna som en liten bebis..

Vilket leder mej till en annan sak. En ganska täntig sak enligt de flesta! Men jag lyssnra ju på Twillight serien igen och är på sista boken nu.. Men nu har jag kommit till den punkten där jag vill lyssna mer hela tiden eftersom det är så bra. Men sen vill jag ändå inte lyssna för jag vet att jag bara har några kapitel kvar och jag vet att om jag lyssnar hela tiden kommer den ta slut så snabbt. Och de vet jag inte! Ja, jag vet löjligt.. Men jag är så otroligt fängslad av dessa böckerna! Allt med dom är så himmla underbart, hennes sätt att skriva, hur man känner igen sej, ja allt. Finns nog inte ord att beskriva böckerna.. Sjukt bra är dom iaf och jag rekomenderar alla att läsa den. Killar som tjejer! Och nej de är ingen täntig vampyr bok som alla tycker.. Ge den en chans, så tror jag att majoriteten skulle älska den !






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: