Gott!

2011-09-08 / 20:56:09
Hej !
Sitter just nu och kollar på true talent. Låg och halvsov vid 8, sen kom mamma in med toblerone och hallonsoda, så nu är jag pigg igen ! ;)
Men tror inte att jag kommer ha några problem att somna igen om en stund. Börjar 8 imorn, vilket betyder att jag får ta bussen halv 8.. Hade egentligen hoppats på att jag kunde få sova hos Timmy ínatt, men han skulle leka med Max. Så jag får bara bita ihop och gå upp imorn ;)

Idag var en helt ok dag i skolan. Hade först musikteori, piano, rytmik och sen avslutades skoldagen med improvisation. Improvisationen var väldigt speciell, har aldrig haft de innan och jag är väldigt blyg när de gäller att improvisera.. Men jag är väldigt nöjd med dagens lektion, jag vågade öppna mej mer än vad jag trodde! :)


Aah... Nej har faktiskt inget mer att säga.. Ska kolla klart på true talent och sen ska jag som sagt bädda ner mej i min gosiga säng. Men vi hörs ! Puss.










TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: