Att vakna ur en dröm.

2011-09-20 / 08:34:39
Hade den mest underbaraste drömmen i natt. Svårt att berätta såhär men en tex vad den handlade om ( och hinner inte de nu ;) så tar de en annan gång ) men den va helt underbar. Kan säga att jag bl.a var utomlands med min älskling. Och när jag vaknade blev jag inte ledsen för att jag slutade drömma, utan bara glad att jag drömt en sån vacker dröm. Och när jag somnade om så drömde jag hela natten olika drömmar, men i varje dröm drömmde jag att jag berättade om denna drömmen. Kanske svårt att fatta!? Och när jag vaknade så minndes jag precis allt. Vilket inte är så ofta man gör. Men det är jag glad över!
Hoppas att jag drömmer ngt liknande inatt eller to.m samma dröm. Den var så fin, igentligen var de inget speciellt med själva drömmen, mer än att jag var utomlands med min älskling, men de var känslan jag hade i drömmen. Jag var så lycklig och jag hade samma känsla när jag vaknade. Underbart var det!



 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: