22.23

2011-09-20 / 22:23:51
God kväll bloggen. Sitter just nu hos Timmy och tar de lugnt. Ska snart bli nattad på soffan som vanligt ;)
Kollade innan på de första avsnittet av de nya 2 ½ men. Tror de kommer bli ganska bra :) Inte lika bra som de gammla men men.
Vad tror ni ?






Gjorde lite chockladmousse till min älskling innan som vi satt och åt medans vi kollade på avsnitten. Mycket gott, tackar mamma som köpte de till oss :D




Dagen har annars också varit bra. Började 9.40 med ensambel, fortsatte sedan med kör och sen med sång. Sången gick väldigt bra tycker jag! Är jätta nöjd :) Efter det var de klassmöte, där vi fick reda på 0 vettiga saker.. Sen hade en del sång uppvisning. Jag var en av dom. Sjöng "That's what friends are for" gick väldigt bra den med! Fick mycket fina kommentarer! :)

Sen åkte jag hem till min älskling och här har jag nu varit sen dess.



Så ja en bra dag! :) Nu blir de till att grypa ner i Timmys famn och sova lite, imorgon väntar en ny dag!
Vi ses! Puss.








TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: