Projektveckan är igång!

2011-10-25 / 20:27:20
Vi har som jag kaske redan sagt projektvecka nu och den är igång för fullt!
Igår hade vi repdag, så vi repade, soundchekade och repade lite till hela dagen igår. Allt gick typ åt h*lvete så va rätt nerös idag.
Men dagen började 08.10 då vi började repa, 10.00 var vi igång. Hela kroppen skakade av nervositet och när vi äntligen fick sätta igång kändes det faktiskt bra!
Och ca 40 min senare var de över. Kändes lite tråkigt faktiskt, kändes som att de bara tog 15 min.
Kl 13.00 var de dags igen och då var jag faktiskt inte alls nervös. Bara taggad! Även den konserten gick super!

Så för att sammanfatta allt var det en väldigt lyckad dag! Och om det började såhär kan det väl bara bli bättre !?
Har konsert:
Onsdag: 10.00, 13.00, 19.00
Torsdag: 10.00, 13.00
Fredag: 10.00,

Så har ni tid kom!


Tänker avsluta detta inlägg med ett smakprov från dagens medley.










TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: