Im back ! ;)

2011-10-10 / 12:52:15
Woho min blogg funkar igen!
Mailde blogg.se och fick hjälp, så nu är allt som de ska igen! :)
Tänkte fira detta me bilderna som jag tänkte lägga upp för en vecka sen, när min blogg inte funkade. Men nu har mamma tagit bort dom bilderna från kameran.. Jaja de är inte alltid lätt..


Har iaf precis kommit hem från älsklingen. Va ledig idag! As gott! Så sov hemma hos Timmy ( för omväxlingensskull ;)
Så nu sitter jag här och tjurar över att de regnar.. Har börjar sköta Zirona och har henne idag, så då tänkte jag att jag skulle rida en långrunda och bara mysa.. Men nej inte de heller..

Men tänkte åka snart och hoppas på att de slutar regna snart så jag kan rida ut iaf :)



Typ lite såhär känns de nu..






Får mysa i min onepece när jag kommer hem! ;)










TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: desiree

sorry darling, trodde du tagit dom korten du ville ha. rensade i går :( lav jo

Kommenterat - 2011-10-10 / 22:05:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: