Plugg, plugg, plugg..

2011-11-15 / 19:47:58
Har suttit med kuhi boken upotryckt i näsan i 1 ½ timme nu .. Äntligen är jag klar!! 6 st frågor skulle jag svara på och de tog sån här tid!! Helt sjukt hur svårt de är! Denna boken är ju typ för genier också.. Nää usch. Tur att min underbara vän Frida kunde hjälpa mej. Annars hade jag suttit med boken uppkörd till nästa vecka typ!
Nej nu klagar jag bara, men de har jag lite rätt till iaf! Tycker jag ;)
Nu ska jag hålla upp en skål ostbågar ( som jag gjort mej välförtjänt av! ;) ) och bägga ner mej i soffan!




http://image.bokus.com/images2/9789127641440_large_ideer-och-skapande-kulturhistoria-for-gymnasiet










TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: