Mobilt; att resa med familjen persson

2011-05-13 / 14:51:12
Dagen har varit.. Ja va ska jag säga? De började med att vi blev väckta kl 7. Vid 8 åt vi frukust och sen bar vi oss av ner mot sjön. De skulle tydligen bara vara 300 meter till den. Men ingen sa att vägen dit innebar att klättra ner för rep, gå ner för branta stup och ibland gå där de inte fanns ngn stig. När vi väl va framme stannade vi och njöt av solen, fiskade, kastade kottar och utforskade. Sen bestämde vi oss för att gå till en liten strand några 100 meter där ifrån... Bara de att de inte fanns ngn stig dit. Så vi gjorde vår egen. Och de va inte lätt ska jag säga! Först tätterräng skog, sedan hala stora stenar.. Vi höll på att dö ska jag säga er! När vi skulle tbx hittade vi ingen stig så vi splittrades för att leta. Men när vi hittade den hade kristian fastnat nere och vi var på ett berg typ. Så bengt fick ta ett rep och dra upp han för en ca 8 meter lång och superbrant backe! Farligt måste jag säga! Väl hemma blev de mat och dusch. Sen somnade jag och timmy och nu är de dags för paj :) Vi hörs ikv... Om jag nu överlever ännu en resa med familjen persson .. ;-) TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: