Hemma i Halmstad igen.

2011-05-15 / 19:21:57
Hej bloggen !
Nu är jag hemma igen. Eller ja jag kom hem vi halv 3, så jag har varit hemma ett tag. Idag har jag inte gjort ngt alls. Vi fick super lång sovmorgon så vi vakande inte förens 9. Då gick vi upp och åt frukust. Sen packade vi ihop och gav oss av. Kändes jätte tråkigt att vi skulle åka direkt. Helgen har gått så fort! Men gud va roligt vi har haft det!
Tyvärr kan jag inte berätta allt som hänt för de går inte att skriva ner ! Vilket äventyr vi varit med om dessa dagarna!!
Det har varit underbart ! Bengt tog massa bilder så ska försöka fjäska till mej dom så kan ni få se de med :)

Nu ska jag ta de lugnt, är helt slut !
Puss.




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: